Reklamace

Reklamační řád Urban tech platný od 1. 1. 2016

Postup při reklamaci: výrobek do reklamace předejte čistý v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami. Musí obsahovat všechny části a příslušenství, které jsou nutné k ověření reklamované vady. Zboží vracejte v původním obalu a řádně zabezpečené proti poškození během přepravy.

Jak postupovat, když:

Je přijaté zboží poškozené: při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

Bylo zboží dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu: prosíme, napište nám podrobnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (položka „Kontaky” v patě webové stránky) a my vám následně poradíme jak dále postupovat. Do předmětu zprávy napište “Reklamace” a v textu zprávy popište problém včetně uvedení čísla objednávky.

Zboží bylo dodáno kompletní, odpovídá objednanému typu ale vykazuje závadu: prosíme, napište nám podrobnosti prostřednictvím “Reklamačního formuláře” (naleznete jej na konci této stránky). V textu formuláře co nejpřesněji popište problém (nezapomeňte na uvedení čísla objednávky). Formulář naskenujte a pošlete na email ahoj@urbantech.cz (do předmětu emailu napište “Reklamace”) a my vás následně zkontaktujeme a poradíme jak dále postupovat.

V případě že se závadu nepodaří vyřešit a pokud nám to skladové zásoby umožní, pošleme vám na své náklady nové zboží stejného typu, v opačném případě vám vrátíme peníze. Tuto skutečnost vám oznámíme písemně na váš email spolu s žádostí o vyplnění formuláře “Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy”.

V případě kdy je reklamace řešena odstoupením od kupní smlouvy, pošleme vám peníze zpět na účet nejpozdějí do třiceti dnů od doručení oznámení o odstoupení od kupní smlouvy. Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné. Podmínkou vrácení peněz je vrácení zakoupené věci ve stavu v jakém byla doručena, zpět do našeho skladu (adresu skladu najdete v patě stránky pod odkazem "Kontakty").

Náklady spojené s dopravou zboží zpět do skladu vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek: reklamace bude uznána jako oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.), a doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravního listu apod.). Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží (např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu).V případě kdy je reklamace řešena odstoupením od kupní smlouvy, pošleme vám peníze zpět na účet nejpozdějí do třiceti dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy. Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné.

Náklady spojené s dopravou zboží zpět do skladu vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek: reklamace bude uznána jako oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.), a doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravního listu apod.). Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží (např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu).

Lhůta pro vyřízení reklamace

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě. V případě, že nejste spotřebitel, snažíme se vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

 

Reklamační formulář ke stažení

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.